OutlookUservoice_icon_outlook Outlook Feedback by UserVoice

How can we improve the Outlook.com mobile webpage beta?

Borrosa de ia andro

Este mensaje es sumamente importante por favor de revisar los aportes enviados en bing hoy alas 7 pm enadelante las mejoras , las viculaciones y la política única exclusivamente para microsoft debido a la interrupción de facebook y goole ,ya que el aporte es único , en una década , por. Favor revisen mi bandeja completa de correo en borradores.enviados y todo por favor No puedo absolutamente enviar nada a microsoft, desde android incluae irrumpieron en mi pc. La es única , exclusiva para el sr.bill gates Y estos ladrones deaen que no llegue esta información a microsoft cambia radicalmente todas las políticas y mejoras para microsoft les pido que hagan llegar a la brevedad un correo en caso de no llegarlea este mensaje lo enviare por otros medios y les enviare el a buso del copy righ y no demandare a facebook sino goolge , por violencia cibernetica , abuso inapropiado de información , intrucion , abusos a mi familia y mas cosas que se , espere lea llego hago doble grabado como evidencia así como todas las demás con capturas y compartidas en wap sap y grabado con cámaras envió las evidencias completas.

This message is extremely important please review the contributions sent in bing today to 7 pm in advance of the improvements, the viculaciones and the unique policy exclusively for microsoft due to the interruption of facebook and goole, since the contribution is unique, in a decade , by. Please check my full mail tray in drafts. Sent and all please I can not absolutely send anything to microsoft, since android included broke into my pc. The is unique, exclusive to the sbill gates And these thieves deaen that this information does not arrive to microsoft radically changes all the policies and improvements for microsoft I ask you to send an email shortly if you do not arrive, I will send this message by other means and I will send the copy righ to you and I will not sue facebook but goolge, for cyber violence, inappropriate abuse of information, intrucion, abuse to my family and more things that I hope, I read I arrive double recorded as evidence like all the others with captures and shared in wap sap and recorded with cameras sent the complete evidence.

1 vote
Sign in
Check!
(thinking…)
Reset
or sign in with
  • sso
  • facebook
  • google
    Password icon
    Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

Juan leon Antonio shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

1 comment

Sign in
    Check!
    (thinking…)
    Reset
    or sign in with
    • sso
    • facebook
    • google
      Password icon
      Signed in as (Sign out)
      Submitting...
      • Juan leon Antonio commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Este mensaje es sumamente importante por favor de revisar los aportes enviados en bing las mejoras , las viculaciones y la política única exclusivamente para microsoft debido ala interrupción de facebook y ggole ,ya que el aporte es único , en una década , por. Favor revisen mi bandeja , de correo en borradores. No puedo absolutamente nada microsoft, desde android incluae irrumpieron en mi pc. La es única , exclusiva para el sr. Y estos ladrones deaen que no llegue esta información a microsoft cambia radilcnete todas las políticas y mejoras para microsoft les pido que hagan llegar a la brevedad un correo en caso de no llegarlea este mensaje lo enviare por otros medios y les enviare el a buso del copy y no demandare a facebook sino goolge , por violencia cibernita , abuso inapropiado de información , intrucion , abusos a mi familia y mas cosas que se , espere lea llego hago doble grabado como evidencia así como todas las demás con capturas y compartidas en wap sap y grabado con cámaras envió las evidencias completas.

This message is extremely important please review the contributions sent in bing improvements, viculations and the unique policy exclusively for microsoft due to the interruption of facebook and ggole, since the contribution is unique, in a decade, by. Please check my tray, mail in drafts. I can absolutely nothing microsoft, since android included I broke into my pc. The is unique, exclusive for mr. And these thieves deae not to get this information to microsoft changes radilcnete all policies and improvements for microsoft I ask you to send an email shortly if you do not arrive, this message will be sent by other means and I will send the copy to you and I will not sue facebook but goolge, cybernetic violence, inappropriate abuse of information, intrucion, abuse to my family and more things that are, wait read I arrive double recorded as evidence as well as all others with captures and shares in wap sap and recorded with cameras sent the full evidence.

Feedback and Knowledge Base